×
max 8 guests      2 bedrooms      2 bathrooms
  • General Attributes
    • Wifi
    • Free Wifi
    • Wifi Speed 50+ Mbps
  • Kitchen Attributes
    • Full Kitchen
    • Refrigerator
    • Coffee Maker
    • Ice Maker
    • Microwave
    • Toaster
    • Cookware
  • Living Attributes
    • Central Air
    • Ceiling Fans
    • Linens
    • Washer & Dryer
    • Ironing Board
    • High Speed Internet
  • Business Attributes
    • Nearby ATM
    • Nearby Bank
  • Convenience Attributes
    • Nearby Medical Services
    • Nearby Grocery
    • Outlet Shopping
    • Movie Theatres
    • Golf Course
  • Outdoor Attributes
    • Balcony
    • Shared Pool
    • Beach
  • Geographic Attributes
    • On Beach
    • Close to Town
  • Entertainment Attributes
    • Cable TV

Loading...

Loading...

Payment Methods
Most major credit cards - Cash

Payment Balance
Balance and schedule of payments can be discussed the property manager or will be detailed under policies tab.

Booking Cancellation Conditions
Cancellation policies can be discussed with the property manager or will be detailed under policies tab.

Security or Damage Deposit
A refundable security/damage deposit will be required by the property manager.

Availability

Nightly rates shown do not include taxes, conditional rate adjustments or any applicable fees - request property or use rate calculator to obtain an accurate quote.

Nightly

2021

Rate Period Nightly
Aug 28 to Oct 31 Min Stay 2 nights 188 USD
Nov 1 to Dec 31 Min Stay 2 nights 172 - 201 USD

2022

Rate Period Nightly
Jan 1 to Apr 1 Min Stay 2 nights 214 USD
Apr 2 to May 13 Min Stay 2 nights 214 USD
May 14 to May 27 Min Stay 3 nights 196 USD
May 28 to Jun 3 Min Stay 3 nights (Arrival only on: Mon, Tue, Wed, Sat, Sun) 229 USD
Jul 30 to Aug 5 Min Stay 5 nights (Arrival only on: Mon, Sat, Sun) 215 USD
Aug 27 to Oct 31 Min Stay 2 nights 195 USD

Weekly

2021

Rate Period Weekly
Aug 28 to Oct 31 Min Stay 7 nights 910 USD
Nov 1 to Dec 31 Min Stay 7 nights 809 - 984 USD

2022

Rate Period Weekly
Jan 1 to Apr 1 Min Stay 7 nights 1,066 USD
Apr 2 to May 13 Min Stay 7 nights 1,066 USD
May 14 to May 27 Min Stay 7 nights 1,066 USD
May 28 to Jun 3 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Mon, Tue, Wed, Sat, Sun) 1,265 USD
Jun 4 to Jun 17 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,370 USD
Jun 18 to Jul 1 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,528 USD
Jul 2 to Jul 15 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,633 USD
Jul 16 to Jul 22 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,528 USD
Jul 23 to Jul 29 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,370 USD
Jul 30 to Aug 5 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Mon, Sat, Sun) 1,265 USD
Aug 6 to Aug 12 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,265 USD
Aug 13 to Aug 19 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,066 USD
Aug 20 to Aug 26 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,066 USD
Aug 27 to Oct 31 Min Stay 7 nights 950 USD

Long Term Stays

2021

Rate Period # Nights Long Term Stays
Nov 1 to Dec 31 Min Stay 30 nights 30 1,610 - 4,843 USD

2022

Rate Period # Nights Long Term Stays
Jan 1 to Apr 1 Min Stay 30 nights 30 1,689 - 4,251 USD

Verified vacation home reviews by real guests

All Owner Direct guest reviews posted are verified and confirmed individually by Owner Direct Vacation Rentals staff.

This property has no Owner Direct reviews yet.

Overall satisfaction (60 raters)
Property condition (60 raters)
Location (60 raters)
Cleanliness (60 raters)
Services from rental manager (60 raters)

The following review(s) were provided by the property manager.

Wonderful condo We vacation in Myrtle Beach every year and always stay at Sands Ocean Club. This was by far the best room we have stayed in, and we hope to be able to rent it every year.
- Dawn M.
Reviewed On: 9/20/2021
Very satisfied Me and my family enjoyed our stay will love to stay there again... next family vacation.
- Sonya S.
Reviewed On: 6/14/2021
Sands Ocean Club Myrtle Beach Management Absolutely love this place,I have been at this condo three years in a row now,many amenities you walk outside and your on the beach walk to local restaurants,Krogers grocery store just up the road.Can't wait till October to book again next year.
- Patty E.
Reviewed On: 8/26/2019
Unit Condition Great location for a stay. Beautiful view. The unit is nice but needs some attention. There is a ceiling fan that does not work and a bathroom exhaust fan that doesn’t work. The unit was not cleaned properly. However, upon arrival the Management Company sent a crew to the unit for cleaning. This was very appreciated. Overall a very good stay. Response from Myrtle Beach Management; Saturday, August 24, 2019 Thanks for your review. The ceiling fan has been repaired.
- Keith M.
Reviewed On: 8/19/2019
Absolutely beautiful Absolutely beautiful Everything just as advertised Response from Myrtle Beach Management; Wednesday, October 9, 2019 Thank you for your review.
- Darlene R.
Reviewed On: 10/8/2019
Typical beach place Good communication with the owner. Overall the stay was peaceful and condo was in a great locAtion. Make sure to note any abnormalities within the condo. When we arrived the fire alarm was disconnected and we didn’t think anything about it but it did become an issue (not due to fire) but communication with the owner easily solved the problem. Response from Myrtle Beach Management; Wednesday, July 22, 2020 Thank you for your review and understanding.
Reviewed On: 7/20/2020
Myrtle beach management is a joke!! The owner of 1237 /1238 is a thief!! We were unable to stay there after the Hurricane even when we were told we could come. We had to pay out another 1, 300 dollars to rent another place. We received not one penny back from him. Response from Myrtle Beach Management; Friday, September 28, 2018 "Not one penny" is not even close to being truthful. We refunded guest 7 of the 10 days. We offered guest trip insurance, which would have covered the entire trip, but guest declined. So Myrtle Beach Management ended up insuring the guest. UPDATE: Please note that since the guest did not stay with us, they obviously have no way of knowing the condition of the property.
Reviewed On: 9/27/2018
Beautiful, comfortable We enjoyed this 2 bedroom unit so much we have already booked it for next year!
- Kelly W.
Reviewed On: 5/7/2019
Girls trip to Myrtle Beach May 2019 As always our unit was clean and up to date. Pat with the Management team is alway ready to answer any questions and help in anyway. Response from Myrtle Beach Management; Wednesday, May 29, 2019 Thank you for your review. Don't forget to ask for our returning guest discount on your next visit.
Reviewed On: 5/28/2019
Awesome place to stay !! We had a blast, loved the 2 bedroom unit. It was clean and will stay again next year !!! Thanks to Myrtle Beach Management !!!
- Judy K.
Reviewed On: 6/10/2019
Sands ocean club My family and myself had such a wonderful time here. We stayed in the same exact condo this year as we did last year and we have never had a bad experience while staying there. Very clean and homey. Hopefully we will be back next year in 2020!
Reviewed On: 5/18/2019
Perfect room and hotel! Couldn’t have had a better vacation! Perfect room, hotel, and location. Will be staying here again!
Reviewed On: 6/24/2019
Very Nice Place! We had a great time and the rooms were great!<br/><br/>May want to check out the fan in the main bedroom. It was shorting out.<br/><br/>We have stayed at the Sands Ocean Many times and always put our chairs in the hallway and this year a chair and umbrella was stolen. <br/><br/>Note to self! Don't leave things in the hallway.
Reviewed On: 8/5/2019
Would Defiantly Stay Again! The view of our Condo was beautiful. The Condo and the Rooms were clean! The people were very nice and helpful!! Response from Myrtle Beach Management; Saturday, May 4, 2019 Thank you for your review. Don't forget to ask for our returning guest discount next time you're in town.
- DANIEL P.
Reviewed On: 4/29/2019
Loved this condo! I have stayed in numerous condos in the South Tower at Sands Ocean Club and this is by far the best one! Very clean & updated. From the moment of booking the process was so easy, clear instructions and very friendly to communicate with. I will be staying at this condo again!
- Kellie M.
Reviewed On: 5/16/2017
Fun city Fun. Dancing. Music. Food. Beautiful beach <br/>and what a view. Response from Myrtle Beach Management; Tuesday, September 19, 2017 Thanks for your review.
- Robert B C.
Reviewed On: 9/18/2017
Girls getaway Great place to stay, very spacious and clean!
Reviewed On: 5/9/2017
Spring Break Getaway We had a wonderful time, and the condo was great.
- Jeanne L.
Reviewed On: 4/24/2017
Sands Ocean Club is an amazing place to stay This place was in a great location. It was close to everything we wanted to do and was in a great part of the beach.
Reviewed On: 4/16/2017
Would stay again! The rooms were nice and had a great location!!
Reviewed On: 6/12/2017
Myrtle Beach Ocean Club Great location, great condo. It is in the middle of being renovated/updated which it does need but the people were very friendly and it didn't interrupt our stay. It was nice having 3 pools, hot tubs and the ocean right outside your door. This place is perfect for families. It's far enough away from the kid spring breakers but close enough drive to go see everything you want.
- Ryan M.
Reviewed On: 4/21/2017
Not completely satisfied! I was not pleased that we had no key and it looked as if we hadn't paid. Being that we paid a month in was a fire in our friends items got smoked up. I couldn't breath because I have asthma. It could have been avoided if the leaking water down the Walls were taking care of in advance. Really feel they should offer a free stay. For the inconveniences.<br/> Response from Myrtle Beach Management; Saturday, June 3, 2017 Yes, we apologize for the minor inconvenience in getting your key. We have made improvements to that process. Of course, we have no control over a fire in an adjacent building (which we understand was under control quickly). It would have been helpful to future guests if you had commented on your accommodation - good or bad.
- Emily B.
Reviewed On: 5/30/2017
Great place to stay!!! We arrived on saturday and was so in love with this condo!! Decorated in the beach theme and very very clean and roomy!!! Will definitely stay there again!!!! Response from Myrtle Beach Management; Monday, August 7, 2017 Thank you for your review.
- Kimberly N.
Reviewed On: 8/7/2017
Vacation June 2017 Wonderful Condo! Had plenty of room and was very clean! The Resort was nice, and so were the staff!
- Amy T.
Reviewed On: 6/19/2017
Sands Ocean Club Love this place lots to do in the area.l have been there three years in a row I will definitely home back next year.
- Patty E.
Reviewed On: 8/15/2018
Review of 1237 Sands Ocean Club This unit was run down and in very bad overall condition. Not all of the beds appeared to have clean linens (we went to Walmart and bought sheets). Mold was on the shower curtains and I chose to wear my flip flops in the shower. The sofa was old and filthy and had to also be covered with a sheet. The blender looked like it was from 1970. We got stuck on the balcony of the Master bedroom because the door would not slide open. Obvious smell of a smokers unit. The owners should be ashamed to charge people this amount of money for such a run-down, out of date, dirty unit. I would NEVER stay in this unit again! Response from Myrtle Beach Management; Saturday, July 21, 2018 Thanks for your review. We will certainly pass your comments along to the owner. To say that the unit is "run down and in very bad overall condition" is your opinion, of course. But not accurate. The two housekeeping items you mentioned could have been taken care of had you called us as instructed. We apologize for the shower liners. That was an oversight on our part. But we could have changed them for you. We do not use dirty linens. Period. We're glad to hear that you made it off of the balcony safely. Again, had you called us about a malfunctioning balcony door, we could have addressed that, too. Lastly, as you are fully aware, since you signed our guest agreement, this is a NON-SMOKING unit. We don't allow smoking in or outside of the condo.
Reviewed On: 7/17/2018
Sand Ocean Club Visit My stay with Sands was excellant. My Sister, Niece and I always stay with Room 1237. Very nice room great location. Clean as always. Owner is very nice and very helpful. We did notice the Resort has spruced up there lobby and it was clean and the best I've seen it in years. This is they place to stay if you enjoy lots of music and fun!!!
Reviewed On: 5/30/2018
Vacation 2018 The overall experience was outstanding. The only recommendation would be to clean the outside air conditioner vents on the inside of the efficiency unit. (very poor reflection )
- Lee B.
Reviewed On: 8/20/2018
Spring break 2018 Great place to stay, loved being by the action! Our condo was clean and had a great view. I liked the washer and dryer in unit. Did not use the stove but the kitchen was well stocked with dishes, pots, pans etc.. We received our security deposit promptly. We would come back and bring additional family members.
- William W.
Reviewed On: 4/23/2018
Family vacay 2018 This was our 1st time vacationing at The Sands Ocean Club, The resort was very nice, loved that we had a balcony that faced the beach The condo we stayed in had some minor issues but all in all was nice,The parking garage was a bit disrurbing trying to find a decent parking spot.The Sandals Lounge was a good time if you like to dance and have a few drinks, along with happy hour and kirioke. But all in all we had a good time and would stay here again.
- Jose V.
Reviewed On: 8/8/2018
my mini vegas vacation. i had a great experiance here. the suite we stayed in was very nice and the live music and resteraunt on the property were great. we really liked the karaoke bar and night club inside the resort. i will definately be back next year.
- Everett J.
Reviewed On: 5/29/2014
Another Great Year at Sands Ocean Club I absolutely love this room. I have booked this room from the owner for the past several years. He is awesome to work with. The room is beautiful, clean and well kept. Over looks Ocean Annie's and the lazy river. Definitely will book again. Thank you for another great year. Can't wait for next year.
- Michele T.
Reviewed On: 9/3/2014
Nice. Really liked everything except the beds. Did not like the fact that we could not have Water Park Passes like a normal guest. Didnt know we would have to do our own cleaning and all. It would have been better if I knew that going into this but we made it and we have a nice trip. Response from Myrtle Beach Management; Wednesday, July 9, 2014 The Water Park is not on the premises and we do not advertise use of the Water Park with our rental. "Normal Guests," or guests of the on-site rental company, have access to the Water Park and pay considerably more in rent. Fresh linens and bath towels are provided. There is a washer/dryer in the unit. We do not offer or advertise daily linen service. We're sorry if we caused any confusion.
- Kym A.
Reviewed On: 6/9/2014
The Perfect Place to Stay at Myrtle Beach! We have stayed at this place twice yearly for about 10 years. So convenient to everything. Dining, Dancing, shopping, live entertainment, perfect beach area, would not want to stay any where else! We absolutely love it!!
- Pamela G.
Reviewed On: 5/13/2014
Perfect Place This is the perfect place to stay. We love it, would not stay anywhere else.
- Pamela G.
Reviewed On: 10/14/2014
Excellent stay This is an awesome location. I have stayed in this condo for 2 years and am planning on staying again next year. The condo is always clean and the management staff is always extremely helpful with any questions or concerns. The condo overlooks Ocean Annie's and is oceanfront. The best location at Myrtle Beach!!!!
- June G.
Reviewed On: 6/19/2014
August golf and ocean getaway Overall we loved our stay in the 2 bedroom suite.<br/>Shopping, golf and beach is why we go here.<br/>Beds are great. Kitchen is fully supplied.<br/>Many great restaurants nearby.<br/>Went to the Legends show and it was awesome.<br/>No trouble with parking and check in was early as previous tenants checked out early in the morning.<br/>Great morning walks on the beach too.
- Bill D.
Reviewed On: 8/25/2014
birthday vacation Overall experience was a good one. Great location. Good amenities. But check in was a bit a hassle. Rental through myrtle beach management but nobody at resort on hand. Response from Myrtle Beach Management; Sunday, October 5, 2014 Sorry you experienced a hassel in checking in, but there really is no formal check-in. You just get your parking pass from the on-site management office and go up to the unit. All of those instructions are clearly stated in the arrival email you received. Glad you enjoyed your stay otherwise and hope to see you again.
- Anthony B.
Reviewed On: 10/1/2014
Week of Sun and Fun The whole vacation was well run.<br/>Easy to rent , easy to find and easy to get into the unit.<br/>All instructions and directions made our stay very simple.<br/>The unit is located facing the pool and ocean. Many relaxing moments spent looking out to the ocean .<br/>Planning our next stay for next year.<br/>
- Bill D.
Reviewed On: 9/21/2015
Excellent Condo was great!!!!!! Plenty of space and clean. The management team was very helpful in assisting me with certain requests and questions
Reviewed On: 4/28/2015
OUR FAVORITE PLACE AT THE BEACH !!! WE HAVE BEEN COMING FOR YEARS TO OUR SPECIAL GETAWAY AT THE BEACH. MR. WALSH IS SUCH A DELIGHTFUL PERSON AND GOES OUT OF HIS WAY TO MAKE HIS PLACE SO SPECIAL....
- Pamela G.
Reviewed On: 5/12/2015
My Time Perfect place for a girls getaway, has everthing you would need. Beautiful view, clean, perfect location?? My favorite place to stay!
- Pamela G.
Reviewed On: 10/13/2015
Love this place This is our 3rd time staying here. Great location, great amenities, close to shopping, and lots of good restaurants. Look forward to this again next year!
- Kym A.
Reviewed On: 6/16/2015
FUN AT SANDS OCEAN CLUB RESORT I was very pleased with my room. Clean and up to date. Very nice
Reviewed On: 5/28/2015
Wonderful experience! We had a great spring break vacation! I took my family plus my niece and nephew for their fist visit to the beach :-)
- Mary H.
Reviewed On: 4/13/2015
Review It was good except the parking and the ac did not work very good. Response from Myrtle Beach Management; Friday, July 24, 2015 Yes, parking is at a premium during the summer. There are two parking garages on-site, which can accommodate our guests. An air conditioning problem was never reported to us. If it had been, we certainly would have resolved it immediately. Thanks for staying with us. We hope to see you again, soon!
- Thomas C.
Reviewed On: 7/23/2015
clean and comfy! Very clean roon and updated. Easy access and also affordable!
- Kevin S.
Reviewed On: 9/29/2015
my stay Upon arrival we had to make the beds. While doing this the sheets on one bed were ripped so that they didnt stay on the bed. Also there was a blood spot on a pillow case and mattress pads had stains on them.. The place was clean. All in all it was ok.
- Brad f.
Reviewed On: 9/30/2015
Great Relaxing Family Vacation! Communication was great and very personal. When we were coming into Myrtle Beach from a 13 hour drive, 3 hrs before check in...I got a text saying that our unit was ready and we could check in early. WHAT a blessing that was!!! Perfect timing! BIG brownie points. <br/><br/>The Unit was very clean and met all expectations besides a few hairs in the towels and not having a plastic shower curtain (just a cloth one so water got on a floor). Location was GREAT! We had everything we needed in a 3 mil radius. Northern Beach is diffidently more clean a low key. <br/><br/>The parking and the elevator was not bad at all, for a holiday weekend. Most times we did not even have to wait on the elevator.<br/><br/>The breath taking beach front view of this unit was by far was one of my favorite! We loved the live music all day long from the bar on the beach. And what was great about it was they closed down at midnight so it never kept us up or became annoying. <br/><br/>The pools were clean and not to busy, the kids loved them. <br/><br/>This unit was PERFECT for us and our 5 children. We will differently be back!!! oh and the price for our holiday weekend could not have been bet by its competitors!!!! <br/><br/>THANKS PAT, it was gracefully a wonderful unit!
- Spring McCullagh M.
Reviewed On: 9/13/2015
Great trip Our rental was clean, and beds very comfy! Ioved our view with ocean Annies right outside our window. Eveyone at the hotel was very friendly, and pat was available for any questions we had. Will definitly stay again!
- Marina P.
Reviewed On: 4/20/2016
A great time A fun and relaxing vacation. We have stayed in the same condo for the last 3 years. Hope to make it a 4th.
Reviewed On: 7/14/2016
LONG WEEKEND GET AWAY Stayed a few nights over Biker week. The condo was clean and the location fantastic overlooking Ocean Annies and the ocean. Would definitely say again. Pat and the people at Myrtle Beach Management were great to work with.
- Tim I.
Reviewed On: 5/25/2016
2016 vacation Our stay at Sands Ocean Club was good. It's got a lot of extras like bar, restaurants, on the beach, small store and retail shop. The hallways aren't air-conditioned and neither are the elevators. Parking was difficult to find and garage across the road was sketchy. It was loud up to midnight from live band, which stops at 11pm,to people shooting fireworks directly on beach. Our beds were only full size, water didn't drain in one bathroom sink, and ice maker in refrigerator didn't work. Overall the visit was good.
Reviewed On: 7/18/2016
Sands Ocean Club Resort (VRBO) MY ROOM WAS OUTSTANDING ALWAYS SMELLS CLEAN. PATRICK IS GREAT TO WORK WITH. I DON'T AGREE WITH THE GUEST HAVING TO TAKE THERE OWN TRASH OUT TO THE DUMPTERS. IT WAS NOT EAST TO GET TO THE DUMPSTERS. ALSO PAYING $20.00 TO PARK IN THE GARAGE IS NOT FAIR. I HOPE THIS GETS CORRECTED. NOT GOOD TO ADD MORE TO THE GUEST. OTHER THEN THAT I LOVE STAY AT SAND OCEAN CLUB RESORT!!!!
Reviewed On: 6/6/2016
Great Stay, nice condo, fun night club. We had a great stay with a lot of fun. The beach is right there, ocean view, 3 or 4 places withing walking distance to eat or drink. Centrally located and close to main highway. Nice condo! Response from Myrtle Beach Management; Saturday, August 27, 2016 Thanks for your review and feedback. Come back and see us.
- Dana B.
Reviewed On: 8/26/2016
My Special Time Perfect location, feel right at home, beautiful view!!! I always look forward to coming here.. Do not have to worry about anyone coming to clean. Very peaceful!!
Reviewed On: 10/11/2016
Fun friendly place to stay! This is a great family vacation rental and we loved being right on the beach! It was so convenient! The unit was really clean, light and airy, and had everything we needed. The building and grounds were also pretty clean; the staff was always very friendly and helpful. Pat was really nice, friendly, and attentive to our needs coming over to replace a broken shelf in the refrigerator, and promptly sending maintenance to fix a bathroom sink. We liked the live entertainment throughout the afternoon and evening, sometimes sitting on our 12th floor balcony to listen to it, or sometimes sitting on the beach or at the bar. The band stopped playing by 11 pm so the noise was never a problem for us, and we barely noticed the music when the sliding glass doors were shut anyway. If you're looking for a quiet vacation spot, this is probably not your place. We brought 3 of our children: 2 teens and a 7 yr. old and they loved it here! We were about 1/2 mile to the grocery store, shopping, and restaurants. We went to Barefoot Landing one night for fireworks, played mini-golf, walked the boardwalk and rode the Sky Wheel, did some shopping, and did the Pirate's Voyage dinner/show which was fabulous! The show was so good, the food was alright. I would definitely recommend this property to anyone looking for a great family vacation rental!
- Tracie N.
Reviewed On: 8/1/2016
Girls Beach Trip 2016 We had a wonderful time.
- Michelle B.
Reviewed On: 9/8/2016
Great Stay! satisfied
Reviewed On: 9/20/2016
Love this place! We have stayed here for several years! Love the place. The Management folks are Great to work with. I would highly recommend this to anyone who wants a little of everything. Indoor pools, Outdoor pool outdoor bar, Inside Nightclub-Bar, River City Cafe & a Restaurant on site. Live music all day til about midnight! Fun Place....
- Kym A.
Reviewed On: 9/7/2016
Wonderful Condo! Had plenty of room and was very clean! The Resort was nice, and so were the staff!
Reviewed On: 6/19/2017
The rooms were nice and had a great location!!
Reviewed On: 6/12/2017
I was not pleased that we had no key and it looked as if we hadn't paid. Being that we paid a month in was a fire in our friends items got smoked up. I couldn't breath because I have asthma. It could have been avoided if the leaking water down the Walls were taking care of in advance. Really feel they should offer a free stay. For the inconveniences.<br/>
Reviewed On: 5/30/2017
I have stayed in numerous condos in the South Tower at Sands Ocean Club and this is by far the best one! Very clean & updated. From the moment of booking the process was so easy, clear instructions and very friendly to communicate with. I will be staying at this condo again!
Reviewed On: 5/16/2017
Great place to stay, very spacious and clean!
Reviewed On: 5/9/2017
We had a wonderful time, and the condo was great.
Reviewed On: 4/24/2017
Great location, great condo. It is in the middle of being renovated/updated which it does need but the people were very friendly and it didn't interrupt our stay. It was nice having 3 pools, hot tubs and the ocean right outside your door. This place is perfect for families. It's far enough away from the kid spring breakers but close enough drive to go see everything you want.
Reviewed On: 4/21/2017
This place was in a great location. It was close to everything we wanted to do and was in a great part of the beach.
Reviewed On: 4/16/2017
Perfect location, feel right at home, beautiful view!!! I always look forward to coming here.. Do not have to worry about anyone coming to clean. Very peaceful!!
Reviewed On: 10/11/2016
satisfied
Reviewed On: 9/20/2016
We had a wonderful time.
Reviewed On: 9/8/2016
We have stayed here for several years! Love the place. The Management folks are Great to work with. I would highly recommend this to anyone who wants a little of everything. Indoor pools, Outdoor pool outdoor bar, Inside Nightclub-Bar, River City Cafe & a Restaurant on site. Live music all day til about midnight! Fun Place....
Reviewed On: 9/7/2016
We had a great stay with a lot of fun. The beach is right there, ocean view, 3 or 4 places withing walking distance to eat or drink. Centrally located and close to main highway. Nice condo!
Reviewed On: 8/26/2016
This is a great family vacation rental and we loved being right on the beach! It was so convenient! The unit was really clean, light and airy, and had everything we needed. The building and grounds were also pretty clean; the staff was always very friendly and helpful. Pat was really nice, friendly, and attentive to our needs coming over to replace a broken shelf in the refrigerator, and promptly sending maintenance to fix a bathroom sink. We liked the live entertainment throughout the afternoon and evening, sometimes sitting on our 12th floor balcony to listen to it, or sometimes sitting on the beach or at the bar. The band stopped playing by 11 pm so the noise was never a problem for us, and we barely noticed the music when the sliding glass doors were shut anyway. If you're looking for a quiet vacation spot, this is probably not your place. We brought 3 of our children: 2 teens and a 7 yr. old and they loved it here! We were about 1/2 mile to the grocery store, shopping, and restaurants. We went to Barefoo
Reviewed On: 8/1/2016
Our stay at Sands Ocean Club was good. It's got a lot of extras like bar, restaurants, on the beach, small store and retail shop. The hallways aren't air-conditioned and neither are the elevators. Parking was difficult to find and garage across the road was sketchy. It was loud up to midnight from live band, which stops at 11pm,to people shooting fireworks directly on beach. Our beds were only full size, water didn't drain in one bathroom sink, and ice maker in refrigerator didn't work. Overall the visit was good.
Reviewed On: 7/18/2016
A fun and relaxing vacation. We have stayed in the same condo for the last 3 years. Hope to make it a 4th.
Reviewed On: 7/14/2016
MY ROOM WAS OUTSTANDING ALWAYS SMELLS CLEAN. PATRICK IS GREAT TO WORK WITH. I DON'T AGREE WITH THE GUEST HAVING TO TAKE THERE OWN TRASH OUT TO THE DUMPTERS. IT WAS NOT EAST TO GET TO THE DUMPSTERS. ALSO PAYING $20.00 TO PARK IN THE GARAGE IS NOT FAIR. I HOPE THIS GETS CORRECTED. NOT GOOD TO ADD MORE TO THE GUEST. OTHER THEN THAT I LOVE STAY AT SAND OCEAN CLUB RESORT!!!!
Reviewed On: 6/6/2016
Stayed a few nights over Biker week. The condo was clean and the location fantastic overlooking Ocean Annies and the ocean. Would definitely say again. Pat and the people at Myrtle Beach Management were great to work with.
Reviewed On: 5/25/2016
Our rental was clean, and beds very comfy! Ioved our view with ocean Annies right outside our window. Eveyone at the hotel was very friendly, and pat was available for any questions we had. Will definitly stay again!
Reviewed On: 4/20/2016
Perfect place for a girls getaway, has everthing you would need. Beautiful view, clean, perfect location?? My favorite place to stay!
Reviewed On: 10/13/2015
Upon arrival we had to make the beds. While doing this the sheets on one bed were ripped so that they didnt stay on the bed. Also there was a blood spot on a pillow case and mattress pads had stains on them.. The place was clean. All in all it was ok.
Reviewed On: 9/30/2015
Very clean roon and updated. Easy access and also affordable!
Reviewed On: 9/29/2015
The whole vacation was well run.<br/>Easy to rent , easy to find and easy to get into the unit.<br/>All instructions and directions made our stay very simple.<br/>The unit is located facing the pool and ocean. Many relaxing moments spent looking out to the ocean .<br/>Planning our next stay for next year.<br/>
Reviewed On: 9/21/2015
Communication was great and very personal. When we were coming into Myrtle Beach from a 13 hour drive, 3 hrs before check in...I got a text saying that our unit was ready and we could check in early. WHAT a blessing that was!!! Perfect timing! BIG brownie points. <br/><br/>The Unit was very clean and met all expectations besides a few hairs in the towels and not having a plastic shower curtain (just a cloth one so water got on a floor). Location was GREAT! We had everything we needed in a 3 mil radius. Northern Beach is diffidently more clean a low key. <br/><br/>The parking and the elevator was not bad at all, for a holiday weekend. Most times we did not even have to wait on the elevator.<br/><br/>The breath taking beach front view of this unit was by far was one of my favorite! We loved the live music all day long from the bar on the beach. And what was great about it was they closed down at midnight so it never kept us up or became annoying. <br/><br/>The pools were clean and not to busy, the kids loved th
Reviewed On: 9/13/2015
It was good except the parking and the ac did not work very good.
Reviewed On: 7/23/2015
This is our 3rd time staying here. Great location, great amenities, close to shopping, and lots of good restaurants. Look forward to this again next year!
Reviewed On: 6/16/2015
I was very pleased with my room. Clean and up to date. Very nice
Reviewed On: 5/28/2015
WE HAVE BEEN COMING FOR YEARS TO OUR SPECIAL GETAWAY AT THE BEACH. MR. WALSH IS SUCH A DELIGHTFUL PERSON AND GOES OUT OF HIS WAY TO MAKE HIS PLACE SO SPECIAL....
Reviewed On: 5/12/2015
Condo was great!!!!!! Plenty of space and clean. The management team was very helpful in assisting me with certain requests and questions
Reviewed On: 4/28/2015
We had a great spring break vacation! I took my family plus my niece and nephew for their fist visit to the beach :-)
Reviewed On: 4/13/2015
This is the perfect place to stay. We love it, would not stay anywhere else.
Reviewed On: 10/14/2014
Overall experience was a good one. Great location. Good amenities. But check in was a bit a hassle. Rental through myrtle beach management but nobody at resort on hand.
Reviewed On: 10/1/2014
I absolutely love this room. I have booked this room from the owner for the past several years. He is awesome to work with. The room is beautiful, clean and well kept. Over looks Ocean Annie's and the lazy river. Definitely will book again. Thank you for another great year. Can't wait for next year.
Reviewed On: 9/3/2014
Overall we loved our stay in the 2 bedroom suite.<br/>Shopping, golf and beach is why we go here.<br/>Beds are great. Kitchen is fully supplied.<br/>Many great restaurants nearby.<br/>Went to the Legends show and it was awesome.<br/>No trouble with parking and check in was early as previous tenants checked out early in the morning.<br/>Great morning walks on the beach too.
Reviewed On: 8/25/2014
This is an awesome location. I have stayed in this condo for 2 years and am planning on staying again next year. The condo is always clean and the management staff is always extremely helpful with any questions or concerns. The condo overlooks Ocean Annie's and is oceanfront. The best location at Myrtle Beach!!!!
Reviewed On: 6/19/2014
Really liked everything except the beds. Did not like the fact that we could not have Water Park Passes like a normal guest. Didnt know we would have to do our own cleaning and all. It would have been better if I knew that going into this but we made it and we have a nice trip.
Reviewed On: 6/9/2014
i had a great experiance here. the suite we stayed in was very nice and the live music and resteraunt on the property were great. we really liked the karaoke bar and night club inside the resort. i will definately be back next year.
Reviewed On: 5/29/2014
We have stayed at this place twice yearly for about 10 years. So convenient to everything. Dining, Dancing, shopping, live entertainment, perfect beach area, would not want to stay any where else! We absolutely love it!!
Reviewed On: 5/13/2014

Listing History

  • This property owner/manager has been registered with Owner Direct since Jul 27, 2015.
  • This owner / manager has completed 22 successful bookings in total for all their properties through Owner Direct.com
  • The availability for this property was last updated on Sep 23, 2021
  • This owner's contact information has been verified by Owner Direct and past guests.

OwnerDirect.com - Superior Full Service

  • You're never alone with Owner Direct. Friendly service coast to coast available every day of the year.
  • You immediately know the price for your requested dates/occupants.
  • More photos (with descriptive captions) per property.
  • Extensive information is provided for every property, always in the same format, to save you time
  • We answer all of your questions quickly with our very comprehensive site and responsive customer service.
  • We offer a 24 hr grace period for both parties to communicate and confirm all details of a booking.

Web Directories - Our Competitors

  • A lot of your time is wasted filling out forms and waiting for replies from multiple vacation rental owners. Many busy owners never reply.
  • The price shown always changes, you have to calculate it yourself and often changes once you communicate with the owner.
  • Most owners do not take the time to provide complete information on listings, so you waste time having to ask questions and wait for responses.
  • In a nutshell, "Web Directories" are cumbersome and time consuming, and if you have a problem, you are on your own.

Sands Ocean Club 1237 | Gorgeous Condo with Stunning Ocean Front View.

ID 217493 - 4 beds (4 double). Base rent is for 8 occupants.
Myrtle Beach Vacation Rentals
The 2BR/2BA Executive Suite is the largest 2 bedroom floor-plan at the Sands. Each bedroom has 2 extra long double beds and private, full bath. A fully equipped kitchen, large living area, and convenient washer/dryer round out this roomy home.. The Complex itself is well known for being the home to the famous 'Ocean Annie's'. Ocean Annie's is the most popular outdoor beach bar in the area, offering live entertainment from mid-March through mid-November. You can enjoy your favorite beverages, frozen drinks, and live music. In the lobby there are several computer kiosks, with free internet access.

Prices do not include Tax (11%) or Resort Fees. Contact Property Manager for a quote.

Why Owner Direct?

With Owner Direct you're never alone - customer support every day

With Owner Direct you're never alone - customer support every day

We save your time and spare you the headaches!

We work for you to save your time and spare you the headaches!

Total rent and fees up front, nothing is hidden

Total rent and fees up front, nothing is hidden

Nearby and Recently Viewed Vacation Rentals

Pricing & Availability

to
Adults
Children (0-17)
Please select dates and occupants to view
Availability and Pricing
Mandatory
Taxes
Included
Excluded
First Payment, Charged Now
Second Payment, due by
Total Rent
(Damage/Security deposits not included)
Cancellation Policy
Total Rent

Rental Request & Questions

Subscribe to our newsletter
By requesting to book you agree to Owner Direct's Terms & Conditions and Privacy Policy.
create an account?
  Help

Credit Card Details

Why Owner Direct?

With Owner Direct you're never alone - customer support every day
We work for you to save your time and spare you the headaches!
Total rent and fees up front, nothing is hidden
Timeout From:
Timeout To:

Experience the difference, no waiting
 
Toll Free USA, Canada
1.888.869.6377
Toll Free UK
0.800.249.4265
Toll Free Australia
1.800.150.197
International Rentals
1.250.469.9543