×
max 6 guests      2 bedrooms      2 bathrooms
  • General Attributes
    • Wifi
    • Free Wifi
    • Wifi Speed 50+ Mbps
  • Kitchen Attributes
    • Full Kitchen
    • Refrigerator
    • Coffee Maker
    • Ice Maker
    • Microwave
    • Toaster
    • Cookware
  • Living Attributes
    • Central Air
    • Ironing Board
    • High Speed Internet
    • Community Laundry Room
  • Business Attributes
    • Nearby ATM
    • Nearby Post Office
    • Nearby Bank
  • Convenience Attributes
    • Nearby Medical Services
    • Nearby Grocery
    • Outlet Shopping
    • Golf Course
  • Geographic Attributes
    • On Beach
    • Close to Town
  • Entertainment Attributes
    • Cable TV

Loading...

Loading...

Payment Methods
Most major credit cards - Cash

Payment Balance
Balance and schedule of payments can be discussed the property manager or will be detailed under policies tab.

Booking Cancellation Conditions
Cancellation policies can be discussed with the property manager or will be detailed under policies tab.

Security or Damage Deposit
A refundable security/damage deposit will be required by the property manager.

Availability

Nightly rates shown do not include taxes, conditional rate adjustments or any applicable fees - request property or use rate calculator to obtain an accurate quote.

Nightly

2022

Rate Period Nightly
Jan 1 to Apr 1 Min Stay 2 nights 115 - 125 USD
Apr 2 to May 13 Min Stay 2 nights 143 - 153 USD
May 14 to May 27 Min Stay 2 nights 154 - 164 USD
May 28 to Jun 3 Min Stay 2 nights 175 - 180 USD
Aug 27 to Oct 31 Min Stay 2 nights 118 - 141 USD
Nov 1 to Dec 30 Min Stay 2 nights 118 - 128 USD

Weekly

2022

Rate Period Weekly
Jan 1 to Apr 1 Min Stay 7 nights 550 USD
Apr 2 to May 13 Min Stay 7 nights 746 USD
May 14 to May 27 Min Stay 7 nights 823 USD
May 28 to Jun 3 Min Stay 7 nights 970 USD
Jun 4 to Jun 17 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,054 USD
Jun 18 to Jul 1 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,054 USD
Jul 2 to Jul 15 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,334 USD
Jul 16 to Jul 22 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,243 USD
Jul 23 to Jul 29 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,229 USD
Jul 30 to Aug 5 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 1,131 USD
Aug 6 to Aug 12 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 858 USD
Aug 13 to Aug 19 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 802 USD
Aug 20 to Aug 26 Min Stay 7 nights (Arrival only on: Sat) 746 USD
Aug 27 to Oct 31 Min Stay 7 nights 636 - 662 USD
Nov 1 to Dec 30 Min Stay 7 nights 571 USD

Long Term Stays

2022

Rate Period # Nights Long Term Stays
Jan 1 to Apr 1 Min Stay 30 nights 30 1,144 - 1,181 USD
Apr 2 to May 13 Min Stay 30 nights 30 2,830 - 2,850 USD
Aug 27 to Oct 31 Min Stay 30 nights 30 2,444 - 2,490 USD
Nov 1 to Dec 30 Min Stay 30 nights 30 2,080 - 2,100 USD

Verified vacation home reviews by real guests

All Owner Direct guest reviews posted are verified and confirmed individually by Owner Direct Vacation Rentals staff.

This property has no Owner Direct reviews yet.

Overall satisfaction (39 raters)
Property condition (39 raters)
Location (39 raters)
Cleanliness (39 raters)
Services from rental manager (39 raters)

The following review(s) were provided by the property manager.

Great time Truly enjoyed our vacation! Would definitely stay there again.
- Pamela M.
Reviewed On: 11/1/2021
Great location right on the beach close to everything! Location of the condo was great. The condo was somewhat clean only one garbage can had a garbage bag which was the master bath, we had a dust pan but no broom, no oven mitts. Only one set of towels in the hallway bath. I feel if no linen service was provided two sets should be minimum per bathroom. The towels we did get some were stained. The freezer was not clean it had hair in it. I spent quite a bit of time wiping it out. The vacuum cleaner did not work. Response from Myrtle Beach Management; Friday, July 30, 2021 Thank you for your review. We apologize for the condition of the property. We have taken steps to see that Housekeeping does a better job in the future. We would have been happy to address any concerns you had while you were here.
Reviewed On: 7/26/2021
Amazing Anniversary Trip We came down to celebrate our anniversary. We always stay a MB Resort, so we know where everything is on the property. This room was perfect. Not far from the beach and on the first floor. We cannot wait to come<br/>Back in July!
- Nick M.
Reviewed On: 6/1/2020
Great room Very nice clean room rented it two years in a row and would rent it again. Thanks
- Charles H.
Reviewed On: 7/21/2020
Ok place to stay Location was close to the beach but the condo needs a lot of upgrades. Queen size bed in master squeaks every time you move through out the night. Coffee maker leaked every time we used it onto the counter. We were there for 2 weeks and they do not offer any kind of maid service. I asked for some clean towels and we were told to take the dirty ones to the laundry and wash them. I understand if there is no maid service due to the COVID but they could at least delivery fresh towels and cloths. Response from Myrtle Beach Management; Wednesday, December 9, 2020 Thank you for your review. We will pass your suggestions along to the owner. At the nightly price you paid, it's impossible to provide extra linens. If you'll give us another chance, we'll provide a returning guest discount (for a direct booking) and perhaps we can arrange to provide fresh linens after the first week. UPDATE: Master bed box spring has been replaced. No more squeaks!
Reviewed On: 10/1/2020
Spring break 2021 Management was super friendly and quick to respond to questions that we had prior to our trip. Vacation rental was very clean and fit our family of 6 perfectly! The only that I wish was different was that they supplied more garage bags and toilet paper, as when I&#x2019;m on vacation I don&#x2019;t want to have to worry about stuff like that. Would definitely go back and highly recommend this property!
Reviewed On: 4/2/2021
Fantastic stay!!!!! Had a great experience at myrtle beach resort. The resort was very clean and everyone was very friendly!! Great location between the camp grounds helps keep the beach traffic knocked down!!!
- Brian M.
Reviewed On: 7/9/2018
Smith Family Vacation Clean room, clean resort, easy access to the pool(s) and beach, close to many restaurants. We had an issue with the bathroom and it was quickly resolved.
- Jessica S.
Reviewed On: 6/18/2018
Family get away The place was very clean, equipped with almost everything u would need.was alil shocked that this resort don't supply fresh fresh linens, if u run out u have to wash them. The bed in the master bedroom room was so firm we ended up sleeping on the pull of couch, which wasn't pleasant. Other than that it was a decent stay.
Reviewed On: 8/20/2018
Just a get away Very nice clean updated condo with new fixtures, stylish furnishings and well stocked (minus dishwashing liquid and toilet paper) good thing we brought our own paper products. Loved it was on the first floor.i would come back and reccomend the unit, however was disappointed to pay so many fees for cleaning when we had to practically clean it before checking out. The fees are way too expensive for what little the housekeeping has to do. I think I would just get a hotel for the money and don't have to clean a thing. VRBO is convenient, but so is to find a better rate. The construction going on was an inconvenience to getting around the resort. I realize no fault of the owners who rent the condos. I would rate it a 7 overall. Response from Myrtle Beach Management; Monday, March 25, 2019 Thank you for your review. We ask that you take the trash out, leave no dirty dishes, and remove food from the refrigerator. No further "cleaning" is required. We supply toilet paper and dish soap, as you know. If you didn't find it that way, we ask you to call us. Glad you liked the unit.
Reviewed On: 3/5/2019
Key's Summer Vacation Our family visit Myrtle Beach every year and stay at the Myrtle Beach Resort. Everyone is so friendly, the unit was nice and clean, and the amenities are wonderful. In the past 15yrs we have yet to have a bad experience and will book with them again next year.
- Shericia B.
Reviewed On: 7/22/2019
Wonderful! Perfect for our weekend getaway. Price was great. Will be back....
- Angela S.
Reviewed On: 6/9/2019
Myrtle beach stay We had a fabulous time. The condo was nice and clean. We tried to leave it as clean as it was when we got there. It was close to the beach and all the pools at the resort.
- Charlene H.
Reviewed On: 6/18/2019
Beach Vacation with the granddaughter. Had a great time!
- Larry S.
Reviewed On: 9/24/2019
WONDERFUL! upon arrival when we checked into our room it was very clean! We was not expecting it to look as good as it did! We really had a wonderful time we really enjoyed all the amenities! will be returning next year!
Reviewed On: 7/5/2014
I love it !!! Thanks you so much ... Great !!
- Danay R.
Reviewed On: 7/11/2014
Easy to relax loved location, space of condo, resort<br/>hated lack of cooking utensils and some cleanliness issues for this specific unit
Reviewed On: 9/6/2014
Family Friendly Stay The resort was very clean and family friendly. Very nice pools- indoor and outdoor. The beach was great! The kids had fun at the playground and basketball courts. Grills were conveniently located throughout the resort.<br/>The condo provided everything we needed for our family of five. Very good location to the beach and a partial beach view. There is an opportunity for improvement including updating the VCR to a DVD player. We cooked/grilled all our meals so we would have liked better pots and pans. All in all a great place and we hope to return.
- Jessica D.
Reviewed On: 4/5/2015
Myrtle stay I always enjoy my time here thanks to pat Walsh thanks again
- Terrence M.
Reviewed On: 5/29/2015
Nice, but needing a couple of enhancements. We love this resort and will always return.<br/>I've stayed in better and worse units in my 17 years of staying here at MBR(41 units total). I definitely would stay here again, and only had a few suggestions/issues to convey. <br/>1. The TV's are PC Monitor size. <br/>2. No DVD players(brought my own), but HAD A VCR..??? LOL! <br/>3. Cable TV hardly worked at all and kept freezing up.<br/>4. The microwave is slightly larger than a shoe box.<br/>5. No seperate WIFI available. Resort only, and very slow(TWC needs signal booster).<br/>Anyways, I DO recommend this unit.<br/>And my wife loved the Amish made Bistro Set on the patio!
- Aaron C.
Reviewed On: 8/2/2015
Amazing vacation The only complaint I would have was kids running up and down the halls all times of night.
- Sharon P.
Reviewed On: 7/6/2015
Great condo in a great location The condo was in the perfect location at the resort. It was clean and well maintained. We had one maintenance issue that was resolved within an hour and did not affect our trip. I will definitely stay here again.
- Marlena R.
Reviewed On: 8/19/2015
Spring break Second time staying there, and once again my family loved it.
- Shanetha A.
Reviewed On: 4/6/2016
Spring Break 2016 Myrtle Beach Easy to book and staff was friendly, helpful and described the property accurately in listing. Access to beach, pool and restraurants on property
Reviewed On: 4/25/2016
Very Satisfied I really enjoyed my stay at Myrtle Beach Resort
- Josephine D.
Reviewed On: 8/8/2016
resort nicer than condo We had a wonderful time and the condo was small, but nice. It could have been a little cleaner. Carpet was still wet in areas from cleaning when we arrived. Did not have any serving dishes or baking dishes (only pots and pans), so we had to buy 9x13 aluminum pans for cooking. Ice maker was very slow. Sliding porch door lock was broken but had a board to block the track. Saw a few cockroaches, but it is the south. Even indoor pools and hot tubs close for an hr or more after thunder. Kiddie pool very enjoyable. Pool food cabanas closed in off season. Beach side bar open but pricey drinks. Glad the washer and dryer were full sized.
Reviewed On: 10/4/2016
Satisfied We had a great time and enjoyed the unit. We loved the lazy river and the pool.
- Shannon J.
Reviewed On: 7/10/2017
Great time! Wonderful place to stay! We loved it! Very clean and updated! Resort was quite and perfect for our family! A little baby proofing, (kitchen cabinets) a DVD player, and remove the tree for a better oven view are my only suggestions!! Thanks for allowing us to rent your condo!
- Dedra S.
Reviewed On: 5/12/2017
Great Place Condo was really nice. Little too far south than we wanted but we made it work. He wifi service was horrible. You could basically use it till six am and then not until eleven at night because there were so many people using it. The beach is very narrow so you mush get there by ten am or you won't have a spot. It bothers me terribly that the cities there take up so much room with expensive chairs and umbrellas to purchase. Condo was well stocked with things to use for cooking. Could never find parking in the development anywhere near your condo.
Reviewed On: 7/3/2017
Amenities were nice, the unit was cramped and basic I think next time I am just going to get a hotel, but the lazy river was a blast for the kids, the large pool was nice looking (we never went in). The unit was small, out dated, and the master bed squeaked the minute you moved on the bed. You can hear people in the hallway when they walk by, but the blacked out rooms make bedtime easier. Response from Myrtle Beach Management; Friday, October 13, 2017 Thanks for your review. We're glad you enjoyed the many amenities here at the Myrtle Beach Resort. The owner of the condo is aware of the squeaky bead and is taking steps to resolve that. Also, the owner of this property is very particular about keeping their property updated and has replaced the flooring, replaced the living and dining furniture, and added many modern wall hangings and fixtures within the last 9 months. We wouldn't characterize it as "out dated" or "small" by any means.
- Jon A.
Reviewed On: 9/26/2017
A114 stay A very nice condo, close to stair ramp, laundry room, elevator, and good view of the beach and people going to beach. Nice outside furniture. Why wait for elevators as this unit has easy access. Recliners make for comfortable seating. The sofa bed is uncomfortable as a sofa or bed if used.
- Robert M.
Reviewed On: 5/1/2014
March 2014 Our stay was great, the weather wasn't cooperating but it beats shovelling snow. Hope to be back for 2015... Response from Myrtle Beach Management; Monday, July 3, 2017 Thank you.
- Lori S.
Reviewed On: 4/18/2014
Nice place to stay Nice room but a few problems did come up. First the toilet in the small bath would not flush properly. The lights went out in the same bathroom on Friday night, checked breakers not tripped. The TV in the living room would only pick up a few channels, the others worked fine. This has nothing to do with the room itself but the kids running up and down the hall sounded like a herd of elephants, really bad early in the mornings. The Resort itself is well maintained and a lot of nice amenities. We really enjoyed our stay there and will return.
- Jackie P.
Reviewed On: 8/16/2013
great place It's a perfect place for a family vacation! So much variety in one location, you don't even have to leave the resort to have a great vacation. Will definately come back and recommend the resort to friends!
- Lyndon J.
Reviewed On: 7/9/2013
vacation 2013 It was ok. Expected ocean view(because that's what I paid for) and got parking lot view. Their partial view and ocean view are the same but you pay more for the ocean view.. Had to re-wash all of the silverware and dishes before using. Wifi didn't work and cable not in every room. It was an ok location and had a lot on site to do. Very budget friendly. Just know what you're getting. No ocean view... just partial view. don't pay the extra money..
- David A.
Reviewed On: 7/21/2013
Myrtle Beach Experience Very good vacation the location, amenities were good, the only problem was the cable service which was very, very limited. The cable was in one bedroom and the living room, none in the kids bedroom, even though we indicated we were travelling with three kids. Overall this trip was good and we would definitely refer this resort to our friends if they ever decide to travel to Myrtle Beach.
- Patrick C.
Reviewed On: 8/27/2013
A Great Experience My family and I had a wonderful time during our stay. We are planning on coming back to this resort in the future.
- Michael A.
Reviewed On: 9/4/2013
awesome vacation rental We had a great stay at Myrtle Beach Resort. The condo was clean and had everything we needed for our week long stay. The room is in a good location and had a ocean view. The resort itself is nice and had plenty of pools and activities to keep the kids busy. I can't wait to book my next vacation at Myrtle Beach Resort.
- Heather W.
Reviewed On: 6/17/2014
Mixed Results Property description was accurate. The resort, as a whole, is a nice place to vacation. The folks at Myrtle Beach Management were fantastic and very helpful. The room was okay. Garbage can was filthy, wet inside, and stunk. Bad odor emanated from the dishwasher every time it was opened. Wifi reception was limited and had no reception in master bedroom. Cooking utensils were very limited in selection. Silverware was limited also with only 2 steak knives and not many cutting knives. Response from Myrtle Beach Management; Monday, July 3, 2017 Thank you. This unit had a complete face-lift since your stay.
- Michael B.
Reviewed On: 7/1/2014
We had a great time and enjoyed the unit. We loved the lazy river and the pool.
Reviewed On: 7/10/2017
Condo was really nice. Little too far south than we wanted but we made it work. He wifi service was horrible. You could basically use it till six am and then not until eleven at night because there were so many people using it. The beach is very narrow so you mush get there by ten am or you won't have a spot. It bothers me terribly that the cities there take up so much room with expensive chairs and umbrellas to purchase. Condo was well stocked with things to use for cooking. Could never find parking in the development anywhere near your condo.
Reviewed On: 7/3/2017
We loved it! Very clean and updated! Resort was quite and perfect for our family! A little baby proofing, (kitchen cabinets) a DVD player, and remove the tree for a better oven view are my only suggestions!! Thanks for allowing us to rent your condo!
Reviewed On: 5/12/2017
We had a wonderful time and the condo was small, but nice. It could have been a little cleaner. Carpet was still wet in areas from cleaning when we arrived. Did not have any serving dishes or baking dishes (only pots and pans), so we had to buy 9x13 aluminum pans for cooking. Ice maker was very slow. Sliding porch door lock was broken but had a board to block the track. Saw a few cockroaches, but it is the south. Even indoor pools and hot tubs close for an hr or more after thunder. Kiddie pool very enjoyable. Pool food cabanas closed in off season. Beach side bar open but pricey drinks. Glad the washer and dryer were full sized.
Reviewed On: 10/4/2016
I really enjoyed my stay at Myrtle Beach Resort
Reviewed On: 8/8/2016
Easy to book and staff was friendly, helpful and described the property accurately in listing. Access to beach, pool and restraurants on property
Reviewed On: 4/25/2016
Second time staying there, and once again my family loved it.
Reviewed On: 4/6/2016
The condo was in the perfect location at the resort. It was clean and well maintained. We had one maintenance issue that was resolved within an hour and did not affect our trip. I will definitely stay here again.
Reviewed On: 8/19/2015
We love this resort and will always return.<br/>I've stayed in better and worse units in my 17 years of staying here at MBR(41 units total). I definitely would stay here again, and only had a few suggestions/issues to convey. <br/>1. The TV's are PC Monitor size. <br/>2. No DVD players(brought my own), but HAD A VCR..??? LOL! <br/>3. Cable TV hardly worked at all and kept freezing up.<br/>4. The microwave is slightly larger than a shoe box.<br/>5. No seperate WIFI available. Resort only, and very slow(TWC needs signal booster).<br/>Anyways, I DO recommend this unit.<br/>And my wife loved the Amish made Bistro Set on the patio!
Reviewed On: 8/2/2015
The only complaint I would have was kids running up and down the halls all times of night.
Reviewed On: 7/6/2015
I always enjoy my time here thanks to pat Walsh thanks again
Reviewed On: 5/29/2015
The resort was very clean and family friendly. Very nice pools- indoor and outdoor. The beach was great! The kids had fun at the playground and basketball courts. Grills were conveniently located throughout the resort.<br/>The condo provided everything we needed for our family of five. Very good location to the beach and a partial beach view. There is an opportunity for improvement including updating the VCR to a DVD player. We cooked/grilled all our meals so we would have liked better pots and pans. All in all a great place and we hope to return.
Reviewed On: 4/5/2015
loved location, space of condo, resort<br/>hated lack of cooking utensils and some cleanliness issues for this specific unit
Reviewed On: 9/6/2014
Great !!
Reviewed On: 7/11/2014
upon arrival when we checked into our room it was very clean! We was not expecting it to look as good as it did! We really had a wonderful time we really enjoyed all the amenities! will be returning next year!
Reviewed On: 7/5/2014
Property description was accurate. The resort, as a whole, is a nice place to vacation. The folks at Myrtle Beach Management were fantastic and very helpful. The room was okay. Garbage can was filthy, wet inside, and stunk. Bad odor emanated from the dishwasher every time it was opened. Wifi reception was limited and had no reception in master bedroom. Cooking utensils were very limited in selection. Silverware was limited also with only 2 steak knives and not many cutting knives.
Reviewed On: 7/1/2014
We had a great stay at Myrtle Beach Resort. The condo was clean and had everything we needed for our week long stay. The room is in a good location and had a ocean view. The resort itself is nice and had plenty of pools and activities to keep the kids busy. I can't wait to book my next vacation at Myrtle Beach Resort.
Reviewed On: 6/17/2014
A very nice condo, close to stair ramp, laundry room, elevator, and good view of the beach and people going to beach. Nice outside furniture. Why wait for elevators as this unit has easy access. Recliners make for comfortable seating. The sofa bed is uncomfortable as a sofa or bed if used.
Reviewed On: 5/1/2014
Our stay was great, the weather wasn't cooperating but it beats shovelling snow. Hope to be back for 2015...
Reviewed On: 4/18/2014
My family and I had a wonderful time during our stay. We are planning on coming back to this resort in the future.
Reviewed On: 9/4/2013
Very good vacation the location, amenities were good, the only problem was the cable service which was very, very limited. The cable was in one bedroom and the living room, none in the kids bedroom, even though we indicated we were travelling with three kids. Overall this trip was good and we would definitely refer this resort to our friends if they ever decide to travel to Myrtle Beach.
Reviewed On: 8/27/2013
Nice room but a few problems did come up. First the toilet in the small bath would not flush properly. The lights went out in the same bathroom on Friday night, checked breakers not tripped. The TV in the living room would only pick up a few channels, the others worked fine. This has nothing to do with the room itself but the kids running up and down the hall sounded like a herd of elephants, really bad early in the mornings. The Resort itself is well maintained and a lot of nice amenities. We really enjoyed our stay there and will return.
Reviewed On: 8/16/2013
It was ok. Expected ocean view(because that's what I paid for) and got parking lot view. Their partial view and ocean view are the same but you pay more for the ocean view.. Had to re-wash all of the silverware and dishes before using. Wifi didn't work and cable not in every room. It was an ok location and had a lot on site to do. Very budget friendly. Just know what you're getting. No ocean view... just partial view. don't pay the extra money..
Reviewed On: 7/21/2013
It's a perfect place for a family vacation! So much variety in one location, you don't even have to leave the resort to have a great vacation. Will definately come back and recommend the resort to friends!
Reviewed On: 7/9/2013

Listing History

  • This property owner/manager has been registered with Owner Direct since Jul 27, 2015.
  • This owner / manager has completed 23 successful bookings in total for all their properties through Owner Direct.com
  • The availability for this property was last updated on Jan 13, 2022
  • This owner's contact information has been verified by Owner Direct and past guests.

OwnerDirect.com - Superior Full Service

  • You're never alone with Owner Direct. Friendly service coast to coast available every day of the year.
  • You immediately know the price for your requested dates/occupants.
  • More photos (with descriptive captions) per property.
  • Extensive information is provided for every property, always in the same format, to save you time
  • We answer all of your questions quickly with our very comprehensive site and responsive customer service.
  • We offer a 24 hr grace period for both parties to communicate and confirm all details of a booking.

Web Directories - Our Competitors

  • A lot of your time is wasted filling out forms and waiting for replies from multiple vacation rental owners. Many busy owners never reply.
  • The price shown always changes, you have to calculate it yourself and often changes once you communicate with the owner.
  • Most owners do not take the time to provide complete information on listings, so you waste time having to ask questions and wait for responses.
  • In a nutshell, "Web Directories" are cumbersome and time consuming, and if you have a problem, you are on your own.

Myrtle Beach Resort A114 | Newly Renovated!

ID 217495 - 4 beds (1 queen, 2 single and 1 other). Base rent is for 6 occupants.
Myrtle Beach Vacation Rentals
2Br/2Ba Oceanview unit provides a wonderful view of white beaches & the clear, blue waters of the Atlantic Ocean. A fully equipped kitchen & access to the extensive amenities Myrtle Beach Resort has to offer make this an excellent choice.. Whether you're looking for lots of action or a place to relax, Myrtle Beach Resort offers the best of both. This self-contained 33-acre oceanfront paradise offers 4 outdoor pools, 2 indoor pools, a 375 foot Lazy River and wet deck situated on the white sandy beach of the Atlantic Ocean making this one of the most sought-after vacation rental spots on the Grand Strand.

Rates do not include Taxes (11%) and Resort Fees. Minimum age is 25.

Why Owner Direct?

With Owner Direct you're never alone - customer support every day

With Owner Direct you're never alone - customer support every day

We save your time and spare you the headaches!

We work for you to save your time and spare you the headaches!

Total rent and fees up front, nothing is hidden

Total rent and fees up front, nothing is hidden

Nearby and Recently Viewed Vacation Rentals

Pricing & Availability

to
Adults
Children (0-17)
Please select dates and occupants to view
Availability and Pricing
Mandatory
Taxes
Included
Excluded
First Payment, Charged Now
Second Payment, due by
Total Rent
(Damage/Security deposits not included)
Cancellation Policy
Total Rent

Rental Request & Questions

Subscribe to our newsletter
By requesting to book you agree to Owner Direct's Terms & Conditions and Privacy Policy.
create an account?
  Help

Credit Card Details

Why Owner Direct?

With Owner Direct you're never alone - customer support every day
We work for you to save your time and spare you the headaches!
Total rent and fees up front, nothing is hidden
Timeout From:
Timeout To:

Experience the difference, no waiting
 
Toll Free USA, Canada
1.888.869.6377
Toll Free UK
0.800.249.4265
Toll Free Australia
1.800.150.197
International Rentals
1.250.469.9543